جاوا اسکریپت غیر فعال می باشد، لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید.
ما درباره
خلاقیت و هویت
صحبت میکنیم
استودیو خلاق هوگون از سال 89 فعالیت خود را در قالب تیمی از افراد متخصص و با تجربه به صورت رسمی آغاز کرده است. نگاه ریشه‌ای ما به مسائل تبلیغاتی و کمک به رشد و نمو یک برند مانند درختی ست که ریشه، مراحل رشد، ثمره و هویت دارد. با تکیه بر همین اصل است که : « ما درباره هویت و خلاقیت صحبت می‌کنیم.» ما به دنبال یافتن راهکارهای خلاقانه‌ای برای پاسخ به نیازها و چالش‌های مشتریانیم. زیرا خود را بخش مهمی از فعالیت گسترده برندها می‌دانیم و با پشتکار و تعهد مضاعف اهداف خود را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم با حذف محدودیت ها با سازمان‌های کوچک و بزرگی در سرتاسر دنیا، پیمان همکاری ببندیم.
about hogon

چشم انداز هوگون

همواره نگاه رو به جلویی داریم و معتقدیم که کسب مهارت، تقویت خلاقیت و توسعه خدمات بهترین راه برای جذب مشتری و حذف مرزهای جغرافیایی برای دستیابی به رشد و تعالی است. بنابراین در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. چرا که تغییر در ساختار تجارت، شیوه‌های نوینی از بازاریابی و تبلیغات را می‌طلبد تا بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان در این فضای پویا باشد.

رویکرد هوگون

رعایت اخلاق، احترام متقابل، رازداری و عمل به تعهدات به صورت همه جانبه در تمامی فعالیت‌های اجتماعی مهمترین اصلی است که اعضای هوگون به آن معتقدند. بنابراین برای رسیدن به رشد و تعالی در سایه مشتریان هر روز با انرژی و لبخندی مضاعف به انجام امور مشتریان اهتمام می‌ورزیم و در خلق ایده‌های نو برای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

بیانیه ارزش ها

امروزه داشتن بازوی تبلیغاتی متعهد و خلاق در کنار برندها امر مهمی است. بنابراین همواره با نگاهی رو به جلو گام برمی‌داریم و با هدف توسعه‌ی خدمات خود در دامنه‌ی بزرگی از مرزهای جغرافیایی برای کسب مهارت وتقویت خلاقیت تلاش می‌کنیم.

خدمات ما

ما در هوگون همواره به دنبال ارائه راهکارهای خلاقانه هستیم. از طرفی نیز با توجه به تخصص اعضای تیم در زمینه‌های گسترده‌ای از عرصه تبلیغات، سعی می‌کنیم در مراحل مختلفی از شکل‌گیری هویت یک برند مانند دیزاین خلاق، خلق برند، تدوین استراتژی، طراحی وب‌سایت و راهکارهای مبتنی بر وب، نرم‌افزار موبایل، پلتفرم‌های مبتنی بر فضای ابری و مرحله چاپ در کنار مشتریان خود باشیم. در ادامه خدمات هوگون، با جزئیات بیش‌تری آمده است.

photo
دیزاین خلاق

چه چیزی برای چه کسی

دیزاین در همه جای زندگی وجود دارد، همواره در تلاش است که پاسخ مناسبی را برای این سوال که «چه چیزی» برای «چه کسی» مناسب است و راه حل مناسبی برای «چگونگی» ارائه بیابد.
انتخاب نوع محصول ، انتخاب اسم مناسب، طراحی مناسب هویت بصری آن ، طراحی بسته بندی مناسب ، ارائه شیوه مناسب و خیلی از اتفاق های دیگر در حوزه برند همواره دیزاین نقش پررنگی دارد. در نهایت انتخاب یک دیزاین مناسب و همگون از اهمیت زیادی برخوردار بوده که نگاه ریشه ای و هویتمند ما براساس تجربه های گذشته راه حل مناسبی برای نیازهای برندها بوده است.

photo
برند سازی

مثل یک درخت باش

پروسه برندسازی یا خلق یک برند مانند یک ماجراجویی پیچیده و هیجان‌انگیز است. اما به کارگیری عناصر مفید و سازنده در شخصیت پردازی برند، مهمترین عاملی است که می‌تواند شخصیت، کاراکتر و نقش‌پذیری برند را بر اساس رویکرد آن در بازار شکل دهد. که اعضای هوگون در این مرحله نیز همراه مشتریان خود هستند.

photo
استراتژی

با فکر بازی کنیم

داشتن استراتژی‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای دستیابی به بازار هدف الزامی است. این‌که چگونه، با چه ابزار، واژگان و سیاست‌هایی باید پا به عرصه فروش بگذاریم اصل مهمی است که بایستی با استفاده از علم بازاریابی، مطالعات میدانی و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی به آن پاسخ داده شود. چرا که بدون داشتن استراتژی مشخص و برنامه اصولی، هیچ پروژه تبلیغاتی نمی‌تواند به نتیجه مطلوب برسد. در این راستا تیم متخصص هوگون در ارائه استراتژی‌های مدون برای مشتریان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

photo
طراحی وب سایت

قدم به دنیای بزرگتر

امروزه قدرت خدمات اینترنتی و سهولت برقراری ارتباط با مخاطبان به کمک اینترنت بر کسی پوشیده نیست. از این‌رو رقابت برندها برای حضور در رسانه‌های مختلف، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هدف، نیاز به فعالیت در این حوزه را بیشتر و بیشتر کرده است.

photo
نرم افزار موبایل

در دستان همه

با پیشرفت دنیای دیجیتال، همه مخاطبان ما به رسانه قدرتمندی به نام موبایل دسترسی دارند. که این وسیله می‌تواند دریچه هیجان‌انگیزی برای ارتباط موثر برندها با مخطبان هدف تلقی شود. هوگون در بخش تکنولوژی اطلاعات نیز به ارائه راهکارهای مبتنی بر تلفن همراه، مانند ارائه نرم‌افزارهای مختلف بر روی پلتفرم موبایل می‌پردازد.

photo
فیلم و انیمیشن

برندی جذاب باشیم

امروزه رسانه‌های مختلفی برای ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان وجود دارد. پیدایش اینترنت و رسانه‌های اجتماعی نیز مخاطبان بیش‌تری را درگیر فیلم‌ها و عکس‌های منتشر شده در فضاهای مجازی می‌کند. بنابراین داشتن فیلم تبلیغاتی موثر و هدفمند براساس استراتژی فروش و رساندن پیام تبلیغاتی یک اصل مهم و اجتناب‌ناپذیر برای هر برندی است.
بر همین اساس اعضای هوگون با انتخاب یک رویکرد علمی و با استفاده از تکنیک‌های متنوع و سناریوهای خلاق، مطابق با نیازسنجی برند، فیلم‌های تبلیغاتی متناسبی را برای آن‌ها تهیه می‌کنند.

photo
عکاسی صنعتی

محصولات خود را بهتر نشان دهیم

عکس یکی از قوی‌ترین راه‌های برقراری ارتباط موثر و تولید محتوای خلاق است. چرا که هر برندی برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات خود نیاز به عکس‌های زیبا و حرفه‌ای دارد.
همکاران ما در بخش عکاسی با ایجاد ارتباط موثر در جریان نیازهای مشتریان قرار می‌گیرند تا با فهم درستی از پروژه تبلیغاتی، محتوای تصویری مناسبی را برای آن‌ها فراهم کنند.

photo
چاپ

رنگ ها را به واقعیت تبدیل کنیم

ورود به مرحله چاپ به یکی از دغدغه‌های اساسی مشتریان است. چرا که چاپ پروسه تخصصی و پیچیده‌ای است که باید تحت نظارت و مدیریت افراد مجرب صورت گیرد. برای متمرکز شدن مرحله چاپ، هوگون در این مرحله نیز پا به پای مشتریان خود پیش می‌رود تا کارهای چاپ با نظارت و دقت بیش‌تری انجام شوند.

مشتریان ما